emmandreasson

Alla inlägg under maj 2012

Av emma andreasson - 2 maj 2012 15:00

Idag var en lugn dag i skolan, började med redovisningar från projektarbetet, den här gången i stadshuset! Var en liten sal som tur var, så slapp man skrika så mycket! det gick väl bra tror jag... sen bar det av till skolan igen för geografi och sen sluta klockan 13. ganska skönt!


på onsdagar brukar det ju vara hoppträning, men eftersom Lena blev vaccinerad i måndags får hon ta det lugnt idag (också), blir väl lite filurridning på banan eller nåt, eller kanske en sväng på tempobanan. så får det nog bli, det var länge sen! myspys


nej, nu ska jag nog försöka göra klart min förbannade aktiekunskapsrapport. mindre kul, men måste göras! er lämnar jag med att avnjuta en fin bild på Lena från i helgen, fin i sin blå-gula rosett!


 

Av emma andreasson - 1 maj 2012 20:05

Idag har jag mått lite som jag förtjänat. Gårdagen, valborgsmässoafton, firades med fina vänner. Mycket trevligt!


Helgens tävling på bullersta gick kalasbra! vi gjorde två starter, en 90 cm A0:A0 och en 100 cm A:0. hon var jättefin hela 90-rundan, men rev första hindret i fas 2 som var helt mitt fel, blev inte klar i handen, så hon fick ingen chans att hoppa upp sig ordentligt. men svänga gick det, och hon tyckte nog att det var kul, men undrade nog vad jag höll på med, haha! vi har ju inte tränat på så mycket korta vägar eller omhoppningssvängar, men hon följde så fint med i svängarna och hoppade duktigt! 1m gick också super! där var det ju på tid från början, men jag tänkte inte satsa något speciellt, eftersom hon redan gått en klass och sen måste vi i första hand träna på att klara längre banor. de 9 hindren som stod där på banan var ingen konst. hon flög över alla hinder utan problem, och det gick tydligen fort också, för vi vann! bästa skruttan! :)


nu ska jag hitta på något att göra, typ duscha eller nåt och skriva ut lite stödord tills imorn. hejdåhejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjenare! här kan du läsa om mig, en 17-årig tjej som lever ett ganska vanligt liv i nyköping. jag bor med min familj centralt och har en häst utanför stan.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards