emmandreasson

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

23 januari.

Av emma andreasson - 23 januari 2012 16:36

jaha, så var helgen över och en ny skolvecka påbörjad igen. helgen har bjudit på massa mys med min finaste hemma hos honom. sen träffade bästa tjejerna en stund på stan också. OCH! jag och syster har bokat tatueringstid för en fin tattoo vi ska göra tillsammans. wiiih! jag läängtar, fin födelsedagspresent jag ska få av mig själv!


dagen började med en härlig sovmorgon, men en livsfarlig cykeltur till skolan! det började snöa igår, som vi nyköpingsbor vet, som vi hade fått veta ändå utan att titta ut genom fönstret tackvare facebook. vill gärna passa på att tacka den som skottade vägar, trottoarer m.m - du är kass! ledsen, men så är det.. inte smart att lägga en fet snövall där det är meningen att man ska cykla upp på trottoaren, utan att köra över en kant, inte bara på en eller två ställen, utan överallt. tack ska du ha!


nu ska jag gå ut med min lilla hund och sedan bege mig med mamma  till stallet. här ska galopperas på snötäckta fält!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma andreasson - 2 maj 2012 15:00


Idag var en lugn dag i skolan, började med redovisningar från projektarbetet, den här gången i stadshuset! Var en liten sal som tur var, så slapp man skrika så mycket! det gick väl bra tror jag... sen bar det av till skolan igen för geografi och sen ...

Av emma andreasson - 1 maj 2012 20:05

Idag har jag mått lite som jag förtjänat. Gårdagen, valborgsmässoafton, firades med fina vänner. Mycket trevligt!   Helgens tävling på bullersta gick kalasbra! vi gjorde två starter, en 90 cm A0:A0 och en 100 cm A:0. hon var jättefin hela 90-rund...

Av emma andreasson - 25 april 2012 15:25

hejsan hej! tänkte bara säga att lena skötte sig så otroligt bra i lördags på tävlingen! är så himla nöjd med henne. förklassen var en clear round 95 cm och även lagklassen var 95 cm. i förklassen var det endast 10 felfria ekipage av 35 startande. ...

Av emma andreasson - 20 april 2012 20:01

jaha, hej igen då!   den här veckan har rullat på rätt bra, slutat 11-11:30 tre dagar av fem, så jag ska inte klaga! hästen har också rullat på himla fint! hon har utvecklats så sjukt mycket den senaste tiden, och inte minst i dressyren faktiskt!...

Av emma andreasson - 11 april 2012 14:45

två månader sen sist! tror inte det här med blogg är min grej ändå!   sen sist har jag och min fina häst hunnit tävla litegrann. vi har hunnit debutera 1 m, dock på klubbnivå, men ändå! nånstans måste man ju börja. vi har också lyckats knipa f...

Presentation


tjenare! här kan du läsa om mig, en 17-årig tjej som lever ett ganska vanligt liv i nyköping. jag bor med min familj centralt och har en häst utanför stan.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards