emmandreasson

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

18 januari.

Av emma andreasson - 18 januari 2012 13:06

skööön skoldag! bara en lektion idag, och det var projektarbete.vi började lite smått på vårt tredje projekt nu med vårt fadderföretag vi har. nulägesrapport är det som står på tur! fråga inte vad det är för jag vet knappt själv, hehe. men det ska nog gå bra ändå.


lunchade med mamma på kumlinz efter jag slutade vid 11. älskar deras kycklingsallad med couscous! och deras rhode islanddressing sen - MUMMA! världens godaste dressing tror jag. skulle kunna ha en hink och ha på all min mat hemma, i stort sett.


ikväll är det träning med min fina lena som gäller! och hon har lugnat ner sig massor nu när hon kommit igång ordentligt igen, så nu är det sådär roligt att rida igen, som det ska vara! sen hoppas jag på att min andra fina följer med. om han vill såklart. eller ja, det kanske gör detsamma, bara vi ses efter träningen i alla fall, för idag ska det firas en hel månad tillsammans! jajjemen, du läste rätt, en HEL månad! haha, jättelänge, jag vet! man måste ju faktiskt börja någonstans liksom, och det här är ju verkligen bara början, och massa fler månader ska det bli. det har jag bestämt!


nu ska jag kila iväg till rummet bredvid och plugga litegrann. eller ja, jag ska skriva klart min del i ett grupparbete. jätteintressant om problem vid nilen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma andreasson - 2 maj 2012 15:00


Idag var en lugn dag i skolan, började med redovisningar från projektarbetet, den här gången i stadshuset! Var en liten sal som tur var, så slapp man skrika så mycket! det gick väl bra tror jag... sen bar det av till skolan igen för geografi och sen ...

Av emma andreasson - 1 maj 2012 20:05

Idag har jag mått lite som jag förtjänat. Gårdagen, valborgsmässoafton, firades med fina vänner. Mycket trevligt!   Helgens tävling på bullersta gick kalasbra! vi gjorde två starter, en 90 cm A0:A0 och en 100 cm A:0. hon var jättefin hela 90-rund...

Av emma andreasson - 25 april 2012 15:25

hejsan hej! tänkte bara säga att lena skötte sig så otroligt bra i lördags på tävlingen! är så himla nöjd med henne. förklassen var en clear round 95 cm och även lagklassen var 95 cm. i förklassen var det endast 10 felfria ekipage av 35 startande. ...

Av emma andreasson - 20 april 2012 20:01

jaha, hej igen då!   den här veckan har rullat på rätt bra, slutat 11-11:30 tre dagar av fem, så jag ska inte klaga! hästen har också rullat på himla fint! hon har utvecklats så sjukt mycket den senaste tiden, och inte minst i dressyren faktiskt!...

Av emma andreasson - 11 april 2012 14:45

två månader sen sist! tror inte det här med blogg är min grej ändå!   sen sist har jag och min fina häst hunnit tävla litegrann. vi har hunnit debutera 1 m, dock på klubbnivå, men ändå! nånstans måste man ju börja. vi har också lyckats knipa f...

Presentation


tjenare! här kan du läsa om mig, en 17-årig tjej som lever ett ganska vanligt liv i nyköping. jag bor med min familj centralt och har en häst utanför stan.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards